Nu är det nära

Igår berättade N att han skulle på teambuilding med jobbet en lördag i mars. Genast började jag tänka på ifall jag har något planerat då, innan det slog mig: Ja, jag kommer med största sannolikhet ha en liten liten bebis att mysa med då! Det känns helt ofattbart att det nu är så nära, chansen finns att vi har henne hos oss om mindre än bara TRE veckor. Helt galet men oj så härligt!

Ikväll har vi affärsplanering på jobbet så det blir hemgång först efter kl 21. Jag kommer att komma hem, gå o lägga mig, vakna och åka tillbaks till jobbet. Lär nog vara aningens trött imorgon, men det ska ju gå det med! Eventuellt bara 8 jobbdagar kvar på över ett år, även det känns jättemärkligt. Men jag längtar så att jag nästan spricker efter min lilla tjej, och hoppas att tiden som är kvar går fortare än kvickt! :)

Publicerat: 2013-01-22 @ 16:33:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!