Misslyckat uppdrag

(Varning för ett klagoinlägg)

Denna tisdag har gått sjukt snabbt. Hade fullt upp hela dagen på jobbet och när klockan blev 17 var det dags för mig att ta en sväng in till stan. Var på jakt efter en skötväska och en tröja till Niclas, efter att råkat ha krympt en av hans nya tröjor i tvätten i helgen till size femåring typ... Ulltvätt var det ja!

Stressade som tusan till Brios butik som stängde 18, bara för att konstatera att väskan inte fanns i svart där heller. Suck... Är vid det här laget sjukt varm och styr kosan vidare mot NK. Där är rean i full gång och alltså sjukt mycket folk. Ingen tröja i sikte och ingen skötväska där heller. Varm, trött och dödskissnödig besöker jag damernas där för att sedan bege mig till stationen. Här ville jag bara lägga mig ner i en vattenpöl och gråta, trött och ont i hela kroppen. Det kändes som en mils promenad att ta sig till tåget, och ännu värre eftersom jag var helt tomhänt.

Nu är vi strax framme i Uppsala, ska samla lite krafter för den korta promenaden hem. Insåg precis att jag kan skatta mig lycklig som åker bil till jobbet varje dag och slipper all stress och trängsel i kollektivtrafiken, Hua...

Tur att lilla pyret i magen gör sig påmind nästan hela tiden med buffar och sparkar, det rycker åtminstone upp humöret lite när man som nu, tycker lite synd om sig själv. Nu ska jag hem och vila och ladda för en ny BRA dag imorgon!

Publicerat: 2013-01-08 @ 19:16:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!