Januari-mars

Då kör vi, januari-mars.

2012 började med en nyårsafton tillsammans med fina vänner. Vill dock minnas att jag inte mådde alltför bra dagen efter. Kanske kände jag på mig att denna nyårsafton var den sista på länge med hämningslöst festande utan någon annan än mig själv att ta ansvar för?!

2012 började med tokfokus på träning. Sprang fortf en hel del och i slutet av januari började jag & Emmie med periodisk fasta och ett nytt och tungt träningsupplägg.

I januari bar det även iväg på kryssning med mina fina tjejer, en extremt uppskattad födelsedagspresent. Trots storm på de sju haven hade vi ett helfestligt dygn med massa tokigheter.

Februari kantades av många härliga tjejmiddagar, fortsatt bra träning och så skedde en stor sak i mitt liv! Mina kära extensions, som hade fått hänga med i olika former i många år, skulle nu tas bort. Ut från frisören kom jag med en axellång page och jag kan tänka mig att mitt hår jublade.

I mars kom våren till stan. Balkonghäng i solen (dock med många lager filtar) och löppremiär utomhus.

Vill minnas att mars var en rätt trist månad på jobbet, mycket irritation och strul nådde nu sin kulmen...

I mars kom två söta bebisar till världen med Hanna & Robin samt Magnus & Maria som stolta föräldrar. Här någonstans började tanken om en egen liten familj att gro.

Publicerat: 2013-01-01 @ 18:24:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!