Jag är med skötväska

Idag hittade jag äntligen en skötväska! Fick igår tipset av en kollega om en cykelväska (?!) från Stadium som hon hade använt som skötväska till sin första minsting. Så vi åkte dit och kollade idag och slog till. Nästintill identisk med den Brio-väska jag har varit på jakt efter, många bra fack med dragkedjor (det känns som att man kommer bli en sån där praktisk typ nu...) och till och med ett fack för nappflaskan (vattenflaskan). Det enda som saknas är en ihopfällbar skötdyna men det får jag köpa separat och stoppa ner. Det allra bästa; 99 riksdaler istället för 799 (som Brion kostar) gick kalaset på. Kan nog komma på något annat kul att lägga resterande 700 kronor på :)

Publicerat: 2013-01-12 @ 17:56:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!