Dagens träning

Idag blev det spinning på lunchen här på jobbet, riktigt skoj! Jag frågade barnmorskan igår hur länge det är okej att träna, eftersom det fortfarande funkar bra för mig, och hon sa att man kan träna ända in till förlossningen om man mår bra av det och inte får ont. Känns det bra att träna finns det inga som helst anledningar att ligga hemma på soffan, så det var skönt att höra en med hennes erfarenhet säga så.

Efter passet blev jag hejdad av spinninginstruktören som tipsade mig om Mama Bootcamp som hon höll i, utomhusträning för att komma i form igen efter graviditeten. Hon har rätt nyligen själv fått barn och ser ut att vara i väldigt god form så det känns lovande. Ska kolla in hennes hemsida och se om det är något som kan vara aktuellt till senvåren/sommaren. Kul med lite nya idéer!

Publicerat: 2013-01-04 @ 16:32:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!