Äntligen helg

Planerna för denna helg är att ta det lugnt, hänga i soffan med en bra bok typ, för att vila lite då jag är så trött i kroppen på vardagskvällarna nuförtiden.

Så den här helgen ska jag "bara" tvätta alla bebiskläder, ansöka om föräldrapenning (fick äntligen mitt beslut från FK igår), träna, städa, köpa skötväska, veckohandla mat inför nästa vecka, skicka in några blanketter om autogiro + CSN, hämta ut några paket från Posten... Det verkar ju vara omöjligt att faktiskt inte göra någonting. Men såhär ser alltså min lugna helg ut, först ut blir nog en sväng till Sats!

Publicerat: 2013-01-12 @ 10:22:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!