Söndag

Denna söndag har varit fullspäckad med besök. Det började i förmiddags med att fina kusin Josefine kom och hälsade på och fick mysa med Filippa. På eftermiddagen kom först Pia och sedan Adam & Filip. Vi blev ensamma först vid halv åtta, jag var då nära att somna sittandes och saknade min lilla bebis som inte legat i min famn på flera timmar. Vi tar igen det myset nu framför en film. Imorgon ska vi bara hänga tillsammans vi tre innan det vankas nytt finfrämmande på tisdag. Min fina lilla familj :)

Publicerat: 2013-02-24 @ 22:04:22


2 kommentarer
Postat av: Josefine

TACK för att jag fick komma och hälsa på den lilla sötnosen! Och tack för de grymt goooooda bullarna!! <3

2013-02-24 - 22:28:35 |
Postat av: Frida

Tack själv för besöket & för de jättefina kläderna!!!

2013-02-24 - 22:35:41 | URL: http://Frajdasroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!