Onsdag

Vila, vila, vila. Det försöker jag mig på idag. Lägenheten är nu städad, så att det är fint inför hemkomsten sen. Jag har även varit och köpt stödstrumpor och lite godis att ha med till BB. Det känns som att läget är under kontroll med andra ord. Allt utom mina nerver kanske :) Undrar om lillan anar att hennes timmar inuti magen är räknade? Tycker att hon har varit extra aktiv idag, men det är kanske för att hon känner av mina fjärilar där inne. Jag hoppas att hon kommer tycka att det är helt okej att komma ut imorgon, något som är säkert är iaf att det finns några stycken som längtar ihjäl sig efter att få träffa henne!

Publicerat: 2013-02-13 @ 13:46:26


1 kommentarer
Postat av: Emelie

Tänk att hon snart är din famn, det är helt fantastiskt! Lycka till imorn och hoppas du kan sova i natt! Puss

2013-02-13 - 17:21:06 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!