Måndag

Första dagen hemma idag. Det känns rätt märkligt, vad gör jag hemma liksom? Men rätt skönt att få ligga kvar i sängen imorse när N gick upp.
I dag roar jag mig med att baka chocolate chip cookies, börjar bli dags att fylla frysen med fikabröd nu inför de kommande veckorna med besök. Färgar håret och tvättar husets alla handdukar håller jag också på med. Klockan 15 väntar studiebesök på förlossningen, det blir nog med lite skräckblandad förtjusning att återse den avdelningen.. Efteråt blir det middag på Stationen med Emmie & Marcus. En rätt fullspäckad dag med andra ord, det här med att vila får vi ta senare i veckan!

Publicerat: 2013-02-04 @ 12:09:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!