Måndag

Idag har jag roat mig med att pyssla lite med vårt spjälskydd. Eftersom den ena långsidan på spjälsängen är sänkbar, blev det lite knasigt med ett spjälskydd på som går runt hela sängen. Dvs det gick inte att sänka långsidan när spjälskyddet var fastknutet. Så jag klippte lite och sydde lite och satte fast några fler knytband, resultatet blev en sänkbar långsida MED spjälskydd på. Jag brukar vara rätt usel på sånt där så jag blev lite stolt över mig själv när resultatet blev som jag hade tänkt.

Jag har även lagat en himla massa köttfärssås som ska frysas in i portionsförpackningar inför de kommande veckorna. Man kommer nog ha lite annat fokus än matlagning kan jag tänka mig, men det är nog rätt viktigt att ändå få i sig bra mat, både för bebis skull och för husfriden :)

Nu ska jag börja laga lite middag, det bjuds på korvstroganoff här idag. Gott gott!

Publicerat: 2013-02-11 @ 17:55:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!