Lördag

Status: Dödsmätt och trött. Det tog på krafterna att vara social i 4 timmar, luften gick helt ur mig när jag kom hem. Hade iaf en mysig eftermiddag hemma hos Karin, en av mammorna i vår föräldragrupp. Trevligt att umgås med ett gäng helt olika människor som man förmodligen inte hade lärt känna på annat håll. Rätt skönt att prata bebisar och graviditet med andra som är i nästan exakt samma stadie av graviditeten som en själv. Det verkar som att jag blir först ut, om ingen föder för tidigt förstås, men i slutet av februari/början av mars kommer det nog bebisar på löpande band :)

Förresten var det nog min gravidhjärna som spökade i morse, när jag skrev att det skulle bli filmkväll. Det blir självklart Mello nu alldeles strax. Har ingen koll på vilka artisterna är ikväll men det ska bli kul att se Danny och Gina som programledare. Må bästa bidrag vinna!

Publicerat: 2013-02-02 @ 19:59:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!