I'm back

Efter några blogglösa dagar är jag nu tillbaka. Eller rättare sagt vi, då jag nuförtiden hänger ihop med en liten tös. Vi fick komma hem från BB idag/igår, beroende på hur man ser det eftersom det nu är mitt i natten. Så himla skönt att vara hemma! Jag ska skriva mer och berätta allt om förlossningen och de första dagarna som mamma, dessa minnen är alltför viktiga för att glömmas bort, och glömma gör jag nog lättare nu när gräns mellan natt och dag har suddats ut.

Nu har lillan precis ätit klart (tror jag, ibland vill hon ha mer precis när man har bäddat ner henne) så jag ska se om vi inte kan sova några timmar till.

Publicerat: 2013-02-19 @ 04:18:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!