Happy Friday

Idag är det fredag & snart helg. Vi började dagen med en promenad, det är så himla mysigt att vara ute med vagnen och den är extremt lättkörd, trots snö och is. Filippa sov så snällt hela vägen, jag tror att hon tycker om det. Annars har vi inte gjort så mycket, tiden bara springer iväg på dagarna. N är iväg och handlar till fredagsmyset, jag tänkte lyxa till det med lite sådant som har varit förbjudet att äta under de senaste nio månaderna. Ska bli såå gott!

Beställa lite foton för framkallning skulle jag också vilja hinna med och så försöker jag hitta hur man sätter in födelseannons i någon tidning. Eller gör man sånt nuförtiden i denna digitaliserade värld?

Tror även att jag har glömt bort att hälsa lilla Juni välkommen till världen, hon och Filippa kommer nog hitta på mycket bus de kommande åren :) Grattis till mamma Linda och pappa Micke!

https://cdn3.cdnme.se/3095718/6-3/pic_51278b839606ee67ddbf546b.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/3095718/6-3/pic_51278b879606ee67a8e1b4aa.jpg" class="image">

Publicerat: 2013-02-22 @ 16:18:45


1 kommentarer
Postat av: Evelina

Unt.se familjesidorna. Där satte vi in bröllopsannons så lär ju gå å sätta in för bebbe med. ❤

2013-02-22 - 17:53:13 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!