Festligt

Igår vankades det festligheter. Överraskningsmiddag för Herman som fyllde 30 på Picknick. Det var mkt trevligt och god mat & gissningsvis den sista utekvällen på ett tag. Det blev inte jättesent för vår del men jag sov riktigt uselt inatt så jag har varit extremt trött idag.

Mamma kom hit i förmiddags och lämnade madrassöverdraget och så blev det fika. Sedan bar det av hem till Emmie och Herman på ännu mer fika, följt av middagshandling och soffhäng hemma. Nu väntar snart en god middag och sen blir det nog Mello om jag orkar hålla mig vaken..

Publicerat: 2013-02-09 @ 18:09:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!