Eftermiddagsmys

Jag & Filippa myser i soffan. Vi är ensamma hemma för andra ggn idag, N är och handlar mat. I förmiddags sattes jag dock på prov. Lillan hade ätit en massa gånger, blöjan var nybytt och hon låg och sov helt själv. Så fort N låst ytterdörren efter sig börjar hon gallskrika. Efter lite tid insåg jag att hon har kissat igenom blöjan. Jag har ännu inte bytt blöja eftersom jag inte ska bära mer än nödvändigt och har varit lite orörlig, men det var bara att ge sig på't. Väl hel och ren fortsätter hon att skrika, kanske är hon hungrig då. Försöker krångla av mig morgonrock och tischa, samtidigt som jag letar amningsnapp och försöker vyssja. Lagom till att jag fixat allt somnar hon på två sekunder liggandes på mitt bröst. Jag vågade knappt röra mig ur fläcken den kommande halvtimmen ifall hon skulle vakna. Så kan det gå, men det gick ju galant tillslut :)

Denna gång är det dock inga ledsna miner. Tuppis efter maten för henne och lite Mama-läsning för mig.

Publicerat: 2013-02-19 @ 16:36:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!