Det är tungt nu

Jag har haft en väldigt "lätt" graviditet så det känns dumt att klaga, men nu är det faktiskt riktigt skönt att det inte är så långt kvar. 8 månaders graviditet kunde gott och väl vara nog. Nu känner jag mig mest som en heffaklump som mest går runt och suckar och stönar. Gå uppför trappor, knyta skor, ta på strumpor, ta sig upp från soffan, vända sig i sängen, ta sig in och ut ur bilen...inte särskilt enkelt längre. Ska jag gå nånstans tar det nästan dubbelt så lång tid som i vanliga fall. N åker till och med gärna och veckohandlar mat själv numera, för att slippa ha mig vaggandes i hasorna haha..

Publicerat: 2013-02-03 @ 15:16:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!