13 dagar kvar

Idag är det februari. Redan! Jag har jobbat min sista dag på väldigt länge. 1 mars 2014 är tanken att jag ska komma tillbaka. Så långt fram i tiden vågar man knappt tänka på. Dagen har iaf gått i ett, full rulle + ihoppack av mina saker. Det kändes lite vemodigt att säga hejdå till kollegorna, bara att hålla tummarna för att de flesta är kvar när jag kommer tillbaka nästa år. Nu ska det bli skönt med nästan två lediga veckor innan det är dags, jag ska verkligen försöka att ta tillfället i akt och vila och sova massor. Det kan nog behövas inför det stora äventyret som väntar :)

Publicerat: 2013-02-01 @ 19:22:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!