Trött mamma

Vi har ju varit rätt bortskämda i och med att Filippa har sovit så bra redan från första början, men idag har jag varit riktigt trött! Vi kom hem sent inatt efter partaj i Gamlis och jag somnade inte förrän vid 2. Filippa började med att vakna kl 4 o var ledsen för att hon hade kissat igenom blöjan. Nästa gång vaknade hon vid 5 o ville äta. En knapp timme senare tyckte hon att det var dags att gå upp. Summa sumarum ungefär tre timmars sömn för min del alltså. Ikväll var vi bjudna ut till Bälinge på middag men jag och Filippa stannade hemma för en lugn kväll istället. Imorgon har jag sovmorgon och det ska bli SÅ skönt.

Publicerat: 2013-08-17 @ 19:19:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!