Last day of summer

31 augusti, sista sommardagen är nu här. I vanliga fall brukar det ju kännas som att hösten börjar när semestern är över (har oftast haft rätt sen semester) men detta år har sommaren känts lång som aldrig förr. Jag trodde att jag ungefär vid den här tiden (efter en lång härlig vår och sommar) skulle sakna att jobba, men jag längtar faktiskt inte det minsta. Jag skulle gärna vara hemma ända tills Filippa börjar på förskolan om ett år, men vi får se hur det blir. Jag har iaf minst 6 månader kvar på föräldraledigheten och tänker njuta av varenda sekund! Ser fram emot en härlig höst nu fullspäckad av roligheter. Kommer nog ha fullt upp med träning (bootcampen har äntligen dragit igång igen), flytt, öppna förskolan, play dates och massa mys med min lilla prinsessa :)

Publicerat: 2013-08-31 @ 21:35:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!