Fredag

Denna fredag började med att jag o Filippa åkte hem till Therese för frukosthäng. Småttingarna lekte o vi drack kaffe och goda smoothies. När N hade vaknat kom han o hämtade oss o vi åkte upp till huset för att måla lite, eller N målade och jag mös med Filippa :) När vi kom hem igen kände jag mig lite shoppingssugen så jag gick ner på stan o handlade lite fina kläder till lillan, jag hade turen att hitta allt det jag hade spanat in i rätt storlek. Sen mötte jag upp Karin o Hugo och vi gick o satte oss på Stationen för lite eftermiddagsvin och smidde planer för nästa veckas tjejkväll. Mkt trevligt!

Filippa somnade tidigt o vi har ätit spaghetti o köttfärssås, det var nog ett halvår sedan sist så det var gott! Nu är det film som gäller och imorgon har jag sovmorgon, lovely! Ha en fin kväll!

Publicerat: 2013-08-30 @ 20:39:29


1 kommentarer
Postat av: Faster

Sicket charmtroll!

2013-08-31 - 08:39:28 | URL: http://Helloemmie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!