Alone

Ikväll är N iväg på grabbkväll, lilla F somnade vid 19 så jag har lite egentid.

Dagen började med att min lilla väckarklocka chockade o sov till 8.30 så det blev en stressig morgon då vi skulle iväg till BVC. Gick även förbi Polarn o pyret o pratade höst/vinterkläder med en mkt hjälpsam expedit, så nu har jag en plan på vad som behövs köpas för att hålla lillan varm inför kallare tider. Efter lunch kom Emmie, Herman och Max hit för playdate med kussarna.

O nu väntar snart helg. Tre dagar kvar på Ns semester, sen blir jag & Filippa ensamma hemma igen. Har varit jättemysigt att vara tillsammans hela familjen så länge, men vi ska nog allt kunna sysselsätta oss :)

Publicerat: 2013-08-29 @ 21:05:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!