Trött

Efter en händelserik dag är det en trött mamma som alldeles strax ska krypa ner i sängen hos mina älsklingar. Min kära mamma har varit här idag, hon fick hänga med lillan i ett par timmar då jag & N passade på att åka iväg på en shoppingrunda. Första gången vi lämnade Filippa och det gick jättebra. Skönt att veta att hon känner sig trygg även med andra i familjen och mysigt för min mamma att få lite egentid med barnbarnet. Jag ringde bara en gång för att kolla hur det gick :) Vi shoppade blommor till balkongen som nu är så vårfin, och så blev det massa bebissaker som jag får visa imorgon. Nu är det läggdags!

Publicerat: 2013-04-27 @ 23:33:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!