Svettigt

Idag blev det en svettig promenad till Boländerna och Babyproffsen. Det är ganska lagom promenadväg dit och så passade jag på att köpa en leksak som jag tänkte att vi kunde ha på nackstödet framför Filippas plats i bilen. Jag lyssnade på Hannah och Amandas pod (har hur många avsnitt som helst att ta igen) och de är så mysiga. De pratade mkt bra om kärlek, och bra tips till hur man som singel kan få sin kärlek på fall.

Nu ska vi se ifall prinsessan kan tänka sig att sova en liten stund så att jag hinner duscha. Om några timmar vankas det nämligen fika och tjejmys, vore trevligt att se någorlunda anständig ut då :)

Publicerat: 2013-04-04 @ 13:09:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!