Sol i sinne

Vilken härlig dag vi har haft idag. Jag fick väcka F strax innan 8 eftersom vi hade en tid att passa. Då låg hon så sött bredvid mig o snusade (hon fick komma över till oss efter andra matningen) lilla snuttan. Efter diverse morgonbestyr begav vi oss ner på stan för att träffa Emmie, vi satte oss i solen på Fågelsången och fikade och pratade förlossningar och bebisar.

På eftermiddagen blev det ännu lite solhäng på balkongen medan lillan sov i sin säng! På dagen, helt otroligt!! Jag satt ute med baby-vakten och hon sov i en hel halvtimme innan hon ville komma upp & kramas. Nu ska jag strax börja med maten, det blir kycklingfilé, sallad & tzatziki ikväll. Sen tänkte jag köra ett träningspass ikväll och så ska lillan badas och tassarna sättas fast på spjälisen!

Publicerat: 2013-04-03 @ 17:04:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!