Skitdag

Idag har nog varit den tuffaste dagen hittills. Filippa har haft svårt att få ut sina pruttar nu i några dagar och idag var hon ledsen i princip hela tiden när hon inte sov. Så jäkla jobbigt att inte kunna göra något, att inte kunna dra ut de små rackarna... Vi började med Minifom-droppar i förrgår men har inte märkt någon skillnad :( Jag hann typ inte med nånting alls här hemma alltså i förmiddags och när det var dags att ge sig iväg till Hjärtat för återträff med föräldrargruppen vräkte regnet ned. Vi har inget regnskydd till vagnen. Jag var på vippen att sätta mig ner o gråta och strunta i att gå, men begav mig ändå ut bara för att inse att det inte bara ösregnade, det stormade också! Såklart.
Nåväl, återträffen var jättetrevlig, det var nog precis vad jag behövde, lite vuxen stimulans i allt "elände" och en timme som var avsatt för träffen blev till 3,5 timmar. Mysigt att träffa allas bebisar och få höra alla historier.

Nu känns det iaf lite bättre. Lillan verkar för tillfället rätt nöjd och N är på väg hem. Jag har hunnit diska och satt på en maskin tvätt. Nu längtar jag efter att få lite mat i magen, dagens lunch blev en kall kopp kaffe och en banan. Inte riktigt det som prioriterades idag med andra ord. Tur att jag har min lilla solstråle som trots magont har gett mig flera underbara små leenden, det behövs dagar som denna.

Publicerat: 2013-04-18 @ 17:34:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!