Min vecka

Ny vecka idag och den är fullspäckad känns det som.
Idag kommer Karin med sin lilla Hugo hit på fika på eftermiddagen & ikväll väntar besök av mina gamla Swedbank-kollegor.
Imorgon ska jag på mamma-samtal hos BVC, där man pratar om hur den första tiden med bebis har varit osv.
På onsdag hade jag tänkt åka till Sthlm, men det blir en annan gång istället så än så länge är dagen oplanerad.
På torsdag ska jag till Hjärtat för efterkontroll och träffa min barnmorska som jag hade under graviditeten.
På fredag ska jag återigen till Hjärtat/BVC, denna gång för den första träffen med BVC-mammagruppen. Hoppas att det är några trevliga typer med :) På fredagskväll ska jag för första gången klara mig utan Filippa i några timmar, då jag ska på tjejmiddag i Sthlm. Vill helst inte åka med lillan på pendeltåget sent hem sen en fredagskväll så hon får vara hemma och mysa med sin pappa. Kommer nog kännas sjukt konstigt och jag kommer nog hinna sakna henne massor!

Nu ska vi klä på oss och ge oss ut på en pw. Ha en bra måndag!

Publicerat: 2013-04-08 @ 08:03:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!