Min helg

Äntligen en helg fylld av vår! Min helg började med att jag på fredagskvällen begav mig hem till Malin för en jättetrevlig kväll med henne och Linnea. Fina vännerna!

Lördagen spenderades i Sthlm, men först ett litet missöde på vägen. Vi stod på parkeringen vid Citygross och N gick in för att handla, medan jag & F satt kvar i bilen. Helt plötsligt sätter billarmet igång o tjuta hysteriskt! Jag kommer inte ut ur bilen eftersom dörrarna är låsta. Försöker ringa N men hör hans mobil börja ringa inuti bilen. Fick snällt sitta där och vänta tills han kom tillbaka, lite lagom kul... Vi hann iaf med två trevliga besök i Sthlm, först hos Josse och sen hos mina föräldrar.

På söndagen gick jag till Sats för första gången på tre månader. Det blev 45 min spinning! Såå kul men väldigt jobbigt. Flåset var dock helt ok (en glad överraskning) men benen var det värre med haha! Det var längesen jag befann mig i en träningsmiljö och jag blev sugen på att prova alla möjliga pass och nya gymprogram! Ska försöka hinna med 1-2 besök på Sats i veckan framöver, resten får bli hemmaträning. När jag kom hem var det Ns tur att gå iväg o träna så jag och lillan gick iväg en sväng till parken bakom Tripolis och satte oss vid en bänk och njöt av solen (jag) och sov (hon). Mersmak fick man så nu får gärna våren komma på riktigt!

Publicerat: 2013-04-23 @ 14:44:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!