Kontraster

Tänk vad det kan gå upp och ner. Efter att Filippa hade gallskrikit även efter matningen inatt (har typ aldrig hänt) bestämde jag mig för att strunta i Minifom idag. Vi var tvungna att gå upp i tid för att vara på stan redan innan kl 9. Tidningen Mama hade ett event på Lindex, de bjöd på frukost och fina rabatter. Jag hade bestämt träff där med några från mammagruppen så det blev en massa shopping (fanns hur mkt fint som helst) och sen gick vi till Kardemumma och fikade med alla små bebisar. Ännu ett bebisvänligt hak i stan! Kul att ha lärt känna så himla goa tjejer bara för att man råkade få barn samtidigt :)

Filippas mage har vart mkt bättre idag, hon har både bajsat och pruttat. Visst får hon ta i lite för att få ut de små rackarna, men hon får iaf inte så ont så att hon börjar gråta.

Nu blir det mys resten av den här gråa dagen, ikväll ska jag hem till Malin så jag får passa på att gosa en massa med lillan nu!

Publicerat: 2013-04-19 @ 14:27:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!