Invalido

Jag måste (få) börja träna snart!! Både min rygg och nacke håller på att gå av av allt kånkande på lillan och de extremt icke-ergonomiska ställningarna jag sitter i när jag ger henne mat. Lite styrketräning skulle inte skada! Mitt gymkort på Sats som jag har haft fruset sedan i januari, börjar gälla igen nästa vecka, så det kan nog bli en premiärtur dit då. Lite lätt ryggträning skulle vara bra och spinning är jag sugen på. Får höra imorgon med min bm vad som är okej. Det borde inte vara riktigt lika kinkigt eftersom jag födde med snitt. Hoppas!!

Publicerat: 2013-04-10 @ 20:56:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!