Härliga helg

Blogg-appen funkar inte (igen), därav avsaknaden av inlägg på sistone...
 
Det här har varit en himla bra helg. Först och främst är vi överlyckliga över att lillkusinen äntligen har kommit till världen, exakt 8 veckor efter Filippa! Längtar så efter att få träffa honom.
 
Igår lämnade jag för första gången lilltjejen för en kväll, då det vankades tjejmiddag hemma hos Sara i Sthlm. Det kändes helt sjukt konstigt att promenera SJÄLV till tåget, o sätta mig på tåget och åka SJÄLV till Sthlm. Jag var varken där som mamma eller som gravid, utan som bara Frida. Det var rätt skönt att bry sig om sig själv för några timmar, men samtidigt saknade jag N och lillan något enormt. Det bästa av två världar kan man säga :) Jag fick sovmorgon imorse och vaknade upp med en massa ny energi, det behövdes!
 
Idag har vi bara varit hemma o tagit det lugnt, det var nog första helgdagen sen lillan kom som det hände. Riktigt skönt. På kvällen kom Adam hit som var i stan, och det blev lite vin och god mat. Lillan somnade så snällt strax efter 21 så det blev en "vuxenkväll". Hon fick även jättefina kläder från Adam som hade varit i USA o shoppat. 
 
Nu ska jag strax gå o lägga mig, inatt är det min tur att ha nattskiftet och gå upp med lillskruttan när hon vaknar i ottan. 
 
God natt & ha en fin helg!
Publicerat: 2013-04-14 @ 00:10:25


2 kommentarer
Postat av: Ida

Ja äntligen är han här! Så kul!!

2013-04-14 - 09:31:32 | URL: http://www.mobler.se/idasundell
Postat av: Emmie

Vi längtar efter att få träffa er!

2013-04-14 - 10:08:23 | URL: http://Helloemmie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!