Härlig dag

Vilken härlig dag. Det är riktigt varmt i solen. Jag sitter i en park och väntar på Emmie. Vi tänkte fika lite i solen medan småttingarna (förhoppningsvis) sover sött i sina vagnar. Det kom precis ett dagis och invaderade parken, jag hörde att de skulle leta efter vårtecken så de far runt här som illbattingar. För ett år sen skulle jag nog ha blivit lite störd av tjoande ungar som far runt, men idag ser jag på dem med ett leende o föreställer mig hur lilla Filippa kommer att springa omkring på samma sätt om några år :)

Publicerat: 2013-04-25 @ 11:06:12


1 kommentarer
Postat av: Emelie

Låter riktigt härligt!

2013-04-25 - 20:59:42 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!