Händelserik måndag

Det har varit en minst sagt händelserik dag denna måndag. Vi startade med en pw i morse i ett hemskt kallt väder. Det var inte alls mysigt. Efter lunch kom Karin med sin lilla Hugo hit och fikade. Det blev självfallet en massa bebissnack om våra förlossningar och de första veckorna som mamma. Mys! Strax efter att de hade gett sig av kom Emmie och därefter Bahare och Lotta. De sista två har jag inte träffat på länge så det var kul att vi tillslut lyckades få till en dag att ses alla fyra. De hade med sig jättesöta presenter till Filippa och det blev massa bebisgos och prat.

Vi fick även reda på att Filippa får en liten kusin redan i övermorgon. Jag är nästan lite pirrig jag med, jag har ju det så färskt i minnet. Kommer bli en helt fantastisk dag för de fina föräldrarna och jag längtar så efter att få träffa den lilla killen :)

Nu ska jag strax stupa i säng och hoppas att lillan är lika trött som jag, så att hon sover många timmar innan hungern tar över!

Sist men inte minst, stort grattis till världens bästa kusin som fyller år idag!!

Publicerat: 2013-04-08 @ 22:42:17


1 kommentarer
Postat av: Josefine

Tack!! <3

2013-04-09 - 06:19:50 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!