Spännande nyheter

Igår fick jag ett mkt spännande erbjudande på jobbet. Jag kommer fr.o.m. måndag jobba 50 % som projektledare över ett projekt som ligger hos min gamla avdelning, som alltså rör skatter. Jag får ta o friska upp minnet på det området, man glömmer fort på några månader :) Det ska bli kul och spännande och det känns som en väldigt bra möjlighet ifall jag lyckas bra, då det är en rätt stor grej som rör hela banken, eller egentligen alla fonder som är svenska, dvs bankens viktiga kunder. Uppstartsmöte imorrn så då får jag lite mer info, sen är det bara o köra!

Publicerat: 2012-09-11 @ 11:36:22


3 kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis! Vad duktig du är! Tjoho!

2012-09-11 - 13:38:06 |
Postat av: Emelie

Grymt, vad duktig du är!

2012-09-11 - 21:05:31 | URL: http://emlj.blogg.se
Postat av: Frida

Tack vad ni är söta :)

2012-09-11 - 21:08:28 | URL: http://Frajdasroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!