S(k)öndag

En riktigt skön söndag har det varit idag. Pw i solen, fika, träning och tv-mys, bland annat.

Det var riktigt skoj att träna och nya schemat verkar bra. Det blir rätt mkt nytt fokus på annat än jag är van vid och det gäller nog att försöka få in det rätta tänket redan från början. Det finns andra lägen än maximalt full fart framåt. Kör igång veckan efter nästa! I morgon blir det något slags gympass på lunchen, får se vad jag känner för. Nu ska jag sova och ladda batterierna inför den kommande veckan. Hade tänkt försöka ta mig ut på åtminstone en morgonprommis innan jobbet i veckan, men det blir inte imorgon iaf :)

Publicerat: 2012-09-09 @ 21:38:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!