Lördag

Så underbart skönt med helg. Jag lyxade till det med en sovmorgon och god frukost framför Nyhetsmorgon. Den senaste halvtimmen har jag legat i soffan och pratat med bebis. Den sparkar och buffar för fullt så den kanske också tog en sovmorgon fram tills nu :) Jag är själv hemma hela helgen, eftersom N åkte till Lund & Köpenhamn igår. Det känns dock mysigt att inte vara helt ensam trots allt, lillen i magen gör ju sig påmind titt som tätt :) Nu ska jag bege mig ut på en powerwalk i solen, sen blir det till att göra fint här hemma och börja förbereda kvällens tjejmiddag.

Publicerat: 2012-10-27 @ 11:08:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!