Projekt

En ny punkt på min to-do-lista är att framkalla foton. Man har så himla mkt foton på datorn och mobilen som närsomhelst kan försvinna. En tanke är att framkalla foton årsvis o sätta in i en massa fina album. Detta kan ju ta en stund, men jag tänker mig att man bakåt i tiden får ta några år i taget helt enkelt. Jag tror att jag har kort från 2005 på min dator, som knappt är livsduglig, så det känns hög tid att framkalla lite. Har fått en "riktig" kamera av min snälla bror som ska börja användas framöver, gäller bara att lära mig hur den funkar först. Steg 1 blir att gå igenom alla foton o välja ut de som ska framkallas. Behöver ett par foton till en julklapp så då kan jag lika gärna börja med detta lilla projekt på samma gång.

Publicerat: 2012-11-02 @ 11:02:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!