Monday

Jag kan inte fatta att jag redan är i 7:e månaden. Vart har tiden tagit vägen?! Känns som att jag precis har vant mig vid tanken på att ha en bebis i magen, och om inte alltför länge kommer jag ha min älskade lilla bebis i famnen. Sjukt ju! :)

I dag blev det lunchträning och en sväng i gymmet. Passande nog spelades Greyhound ur högtalarna, vilket gjorde passet snäppet roligare. Jag är extremt glad att jag investerade tid och pengar i min gravid-PT. Träningsschemat funkar super och jag kan fortf köra samma övningar nu som för 2 månader sedan. Förra veckan körde jag lite "gamla" övningar i gymmet, som funkade prima pre-preggo-tiden, men som inte var lika härliga nu. Kände direkt efter passet att de nog inte var helt optimalt för ryggen.. Så att tänka på vilka övningar man kör är verkligen att rekommendera! Min PT sa att fram till ungefär vecka 20 kan man oftast köra på som förut, förutsatt att det känns bra såklart, men att man veckorna därefter bör tänka på en hel del saker när man utformar sitt styrkepass.

Publicerat: 2012-11-26 @ 15:10:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!