Jag & magen

I morse när jag kom till jobbet sprang jag på min gamla chef, som jag hade när jag började på SEB 2009. Hon frågade hur jag & magen mådde och sa sedan "men du är ju inte så stor, är du säker på att bebisen följer tillväxtkurvan ordentligt?!" Jag som känner mig som en heffaklump varje morgon när jag stiger upp, tog det nästan som en komplimang :) Det är dock lite konstigt, inte för att jag hade någon tvättbräda till mage innan jag blev gravid, men jag kan knappt minnas hur det känns att ha en "vanlig" mage som inte är såhär gravid-hård. Sjukt hur fort man glömmer!

Publicerat: 2012-11-01 @ 09:52:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!