En underbar känsla

Det låter säkert jättemärkligt, men det känns på något sätt annorlunda att vara gravid idag än vad det gjorde igår. Idag när jag känner den lilla sprattla runt där inne, vet jag att det inte bara är en liten bebis, utan det är faktiskt vår lilla flicka som ligger där inne o boxas. Det känns mer påtagligt på ett helt annat sätt, konstigt egentligen! Jag vet även att hennes favoritposition är att ligga med huvudet ner o rumpan upp, något som man enligt barnmorskan kunde se i denna del av graviditeten trots att det än så länge finns utrymme för volter och kullerbyttor. Helt obegripligt att en liten mini-me ligger därinne o växer. Jag kan tänka mig att det inte kommer att bli riktigt begripligt förrän man kommer hem från BB, om ens då :) Summa sumarum så är det en väldigt lycklig fredag idag!

Publicerat: 2012-11-16 @ 13:52:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!