En helt vanlig torsdag

En envis huvudvärk får tyvärr orsaka inställande av kvällens planerade aw. Sjukt tråkigt, men jag hoppas att det blir bättre av lite vila. Såg att Alex o Sigges nya podcast har kommit ut, så jag får roa mig med den istället. "Förlossningen" heter den, kan bli intressant. Fick även (kanske i senaste laget) idag lära mig att homosexuella män inte ens får testa sig inför att få lämna blod. Helt sjukt om du frågar mig. Trodde vi hade kommit längre än så, men tydligen inte. Kräjsi. Imorgon är det halvdag, ska bli mkt skönt. Jag är dessutom ledig på måndag, så det blir en lång helg, lovely!

Publicerat: 2012-11-01 @ 16:39:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!