Trött måndag

Jag kände mig som en zombie när jag släpade mig upp i morse. Till råga på allt hade vi ett tidigt möte på jobbet så var tvungen att åka hemifrån redan 6.50. 6.45 slängde jag i mig frukost, bra planerat. Dagen har varit rätt trött alltså, med den där otrevliga bakis-dag-2-känslan krypandes i kroppen. Jag gav mig iaf ut på en löptur på lunchen och efter det kändes det liiite bättre. Skönt att dagen snart är slut och att nya pigga tag väntar imorgon!

Trots allt har det blivit en bra dag i matväg. Äggröra och kaffe till frukost, köttfärs och sallad till lunch och Parma och mozzarellasallad med jordgubbar och melon till middag. En pepsi Max på det för att lyxa till det en smula :)

Veckans träning är ännu ej helt planerad. I morgon blir det iaf en pw på morgonen och ska försöka hinna med ett par varv av magcirkeln och på lunchen blir det gym överkropp. På onsdagskväll väntar Blodomloppet 5 km med ett härligt gäng :)

Nu tänkte jag packa ihop lite saker inför morgondagen och hoppa i säng. Godnatt!

Publicerat: 2012-05-28 @ 22:06:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!