Tråååk

Jag börjar bli lite less på att min förkylning vägrar att försvinna. I går trodde jag att jag nästintill var frisk, men drabbades av störtfeber på väg hem från jobbet o låg o kallsvettades hela natten. Suck... Inte världens bästa tajming o va sjuk när jag ska springa Blodomloppet om 22 dagar. Visserligen ska jag "bara" springa 5 km, men nu tvivlar jag på att ens orka ta mig runt det. Hoppas hinna få in iaf ett par träningspass denna vecka, så får det bli hårdkörning fr.o.m. nästa vecka.

Evelina berättade om något som heter Crosscamp som går av stapeln på måndag som jag tänkte testa. Det om något lät som en bra uppladdning :)

Publicerat: 2012-05-08 @ 19:59:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!