Lite jobbigt

Crossfiten är avklarad! Jag var ensam tjej bland typ 10 killar, så jag höll tummarna för att man inte skulle behöva bära varandra... Det blev inga lyft, däremot en massa annat jobbigt. Vi körde ett "riktigt" crossfitpass som hette Angie. (CF pass, eller WOD, som det kallas på crossfitspråk har alltid namn efter kvinnor eller hjältar, fick vi lära oss idag).

Angie bestod iaf utav 100 st härliga burpees, 100 st armhävningar, 100 st CF-situps och slutligen 100 st knäböj. Detta skulle man hinna med på 25 min. Jag hann inte riktigt klart o var på 20 knäböj när tiden var ute. Det är jag nöjd med! Man behöver en hel del psyke när man ska göra så många repetitioner av samma övning på snabb tid, men passet gick iaf sjukt snabbt. Nu kommer jag ha en härlig trött känsla i kroppen resten av dagen :)

Publicerat: 2012-05-15 @ 14:02:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!