Blodomloppet avklarat

Vilken härlig kväll det blev! Fort hem och byta hem för att sedan hoppa på cykeln ner till Studenternas. Det var hur mkt löparsugna människor som helst, hörde siffran 13000 pers!

Jag sprang mina 5 km på 27.40, jag hade hoppats på att hamna under 30 min så jag är nöjd! Särskilt för att knappt ha sprungit nåt denna säsong. Nu har man en officiell tid att förbättra innan sommaren är slut! Efter loppet blev det picknick i solen som belöning för en bra insats. Känner på mig att jag kommer sova gott inatt :)



Publicerat: 2012-05-30 @ 21:25:00


1 kommentarer
Postat av: alex

Grymt bra juu!!!

2012-05-31 - 12:43:36 | URL: http://committobefit.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!