A new start

Denna vecka började med glada nyheter för min del. Jag har nämligen sagt upp mig och blivit erbjuden en ny tjänst. Fortf inom SEB men i övrigt kommer det nog bli rätt olikt det jag gör nu. Har varit en sjukt lång och utdragen process så det är jätteskönt att det äntligen är klart & officiellt. Självklart lite vemodigt att lämna tryggheten i det man nu kan riktigt bra, men jag tror att det kommer bli en väldigt givande utmaning för mig. Jag fick även träffa mina nya kollegor idag och det verkar vara ett glatt gäng :) Den 13 augusti är det dags, direkt efter min semester så då kommer jag förhoppningsvis vara pigg o full av energi att påbörja en ny resa!

Publicerat: 2012-05-07 @ 18:42:38


3 kommentarer
Postat av: Emelie

Så skoj!! Grattis!

2012-05-07 - 19:43:49 |
Postat av: Alex

Sååååå kul!!! då blir det helt plötsligt inte jobbigt att komma tillbaka till jobbet efter semestern :)

2012-05-07 - 20:40:38 |
Postat av: Jeanette

Grattis!!!

2012-05-08 - 07:04:14 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!