Två intressanta artiklar

Jag hittade två mycket intressanta artiklar som nog kan intressera de allra flesta.

Den första handlar om det extremt vanliga ämnet förkylningar, särskilt såhär i "förkylningstider". Jag, som nästintill aldrig är förkyld eller sjuk heller för den delen (peppar peppar) blir förundrad när folk var och varannan dag påstår att det är förkylningstider. På vintern, ja för då är man ju ute i kylan. På våren, ja för då klär man ju sig alldeles för kallt än vad man egentligen borde. På sommaren, ja för då...ja, inte vet jag, det är kanske för varmt?! Och på hösten ska vi ju inte ens tala om, för då är man ju förkyld mest hela tiden.

Hur som helst, här kan ni läsa om hur man motar bort den elaka förkylningen:

http://fitnessguru.se/57094-mota-bort-forkylningen

Den andra artikeln jag tänker tipsa om handlar om motivation och om ursäkter. Detta är nog något som alla känner igen sig i, oavsett vad det gäller. Jag själv är expert på att ta till ursäkter då jag drar mig för att göra något. Denna artikel kan dock ge en något av en tankeställare:

http://fitnessguru.se/57096-5-ursakter-till-att-inte-trana

Publicerat: 2012-03-06 @ 09:17:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!