Today

I dag har det inte riktigt varit min dag. Iaf inte till en början. Allergi från helvetet + huvudvärk gjorde mig helt groggy. Lyckligtvis blev det lite bättre framåt eftermiddagen o gympasset (som jag hade tänkt strunta i) gick bra.

I morgon blir det morgonträning. Det blir först 4-5 benövningar (får se hur snabb jag är) och en avslutning med intervaller. Vi brukar varva 1min hopprepp så fort man kan & 1 min rodd i maxtempo, detta i totalt 6 min. Låter kanske lätt som en plätt men det är fruktansvärt jobbigt. Man bibehåller en hög puls genom alla intervaller då det inte finns någon vila. När jag körde detta upplägg med min PT för drygt ett år sedan, sa hon att hopprepsintervallerna skulle ses som vila. Jo tjena... Veckan bjuder även på två crossfitpass som jag ser fram emot :)

Publicerat: 2012-03-26 @ 19:51:08


1 kommentarer
Postat av: Emmie

Tänk om man hade den där slanka figuren. Det vorenåt!

2012-03-26 - 20:50:38 | URL: http://helloemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!