The city

Sitter på tåget på väg hem från Sthlm. Efter ett kallt glas vitt och supertrevligt sällskap slog det mig hur mycket jag älskar Sthlm. Så mkt fina små butiker, fik och barer. Samtidigt vet jag, att jag om 35 minuter kommer kliva av tåget i Uppsala med ett leende på läpparna, glad att komma till en lugn liten stad. Jag kommer nog alltid att stå med den ena foten i Stockholm och den andra i Uppsala. Lite lyxigt att känna sig som hemma i två fantastiska städer :)

Publicerat: 2012-03-01 @ 20:16:35


1 kommentarer
Postat av: Ida

Flytta till Sthlm å ta med dej Emmie! Komsi komsi!!!

2012-03-01 - 20:59:26 | URL: http://idabrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!