Strong

Nu är styrkeveckans alla 6 st pass avklarade. Känns riktigt bra att jag hann och orkade med alla pass. Är dock rätt sugen på lite cardiopass nu, men det får bli den kommande veckan :)

Enligt sånt man läser ska det vara mest optimalt att träna varje muskelgrupp 2 ggr i veckan, så som jag har gjort nu. Jag tror dock inte att det skulle vara hållbart för mig att köra detta upplägg jämt, eftersom jag vill hinna få in lite andra pass också, och så är inte mitt mål direkt att få så stora muskler som möjligt. Men det är kul o bra att chocka kroppen lite emellanåt :)

Publicerat: 2012-03-18 @ 18:04:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!