Nya tag

I dag är jag riktigt springsugen. Dock får löpningen vänta tills imorgon, men ska nog försöka klämma in en runda på både lördag & söndag. Ska försöka lägga in lite mer löpning i mitt träningsschema nu när mitt ben inte längre gör ont (peppar peppar) o man kan inte längre klaga på att det är för mörkt eller för kallt.

Jag fick lite inspo av kusini, så april får bli en månad med fokus på löpning! Minst två pass i veckan tänker jag mig.

Som ett mål tänkte jag anmäla mig till Blodomloppet som går av stapeln den 30 maj. Någon som vill vara med?! :)

Publicerat: 2012-03-30 @ 12:13:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!